niedziela, 10 sierpnia 2014

naturale kawowe eko serducho z kwiatkiem ;)

witam słonecznie :)
...czy nie mam już innych pomysłów ?  - bo wciąż te serducha i na okrągło kawa, kawa, kawa....
ależ owszem , mam  i to całkiem sporo :) ...
...ale przede wszystkim uwielbiam kawę, mam słabość do zawieszek i nie wiedzieć dlaczego upodobałam sobie serducha ...
tak więc zupełnie niezrażona ...prezentuję kolejną zawieszkę :


....i.... wierzę że te eko- zawieszki spodobają się i wywołają uśmiech nie tylko na mojej twarzy 

a przecież "wiara góry przenosi"  ;)

pozdrawiam cieplutko życząc miłego wieczorku:)
papapa

2 komentarze:

  1. Świetna kawowa zawieszka! uwielbiam kawę☺
    Pozdrawiam ciepło:)
    ps. co do papierowych różyczek to korzystałam z tego kursu: http://zszywka.pl/p/rozyczki-z-papieru-32761.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo dziękuję za odwiedziny, miłe słowa i link :):):)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń