środa, 6 sierpnia 2014

kawowe eko dekoracje - powrót do źródeł :) hanging heart / coffee decoration

witam serdecznie :)

u mnie pięknie się wypogodziło a wraz ze słońcem nabrałam chęci do działania :)
tym razem - powróciłam "do źródeł " a ponieważ czasami urok dekoracji tkwi w prostocie stworzyłam eko serducha z kawy bez żadnych udziwnień i dodatków
moim zdaniem świetnie wyglądają takie naturalne zawieszki - nielakierowane , zawieszone na jutowym sznureczku

 

skromne ? może ..(?) ale właśnie taki był mój cel - stworzenie naturalnych zawieszek które ładnie będą prezentowały się w każdym wnętrzu i pomieszczeniu  (również w kuchni :)  )

nieskromnie napiszę że mi  podoba się taka wersja kawowych serduch...a czy spodoba się innym ? cóż, mam taką nadzieję ....

jeśli komuś spodobają się serducha - są one dostępne na aukcji ebay

 ebay

...i to tyle na dzisiaj 
miłego dzionka :)
papa











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz