piątek, 15 sierpnia 2014

kawowe zawieszki i obrazy na You Tube

witam serdecznie wieczorową porą

choć właściwie to już prawie północ ..;)
nie będzie dzisiaj nowych zdjęć ale w zamian ....filmiki a właściwie krótkie prezentacje kawowych prac zamieszczone na You Tube
 skąd taki pomysł ? otóż ....nie miałam żadnych sprecyzowanych planów tworząc prezentacje, najzwyczajniej w świecie - chciałam nauczyć się / dowiedzieć jak utworzyć krótki filmik / prezentację .. a skoro udało mi się sprostać temu zadaniu  ...prezentacje pojawiły sie na you tube
to świetna zabawa i przydatna umiejętnośc , dlatego serdecznie polecam takie eksperymenty osobom, ktore jeszcze nie próbowały swoich sil w tej "dziedzinie" :)



oczywiście moje króciutkie prezentacje nie oszałamiają , ale przecież to moje '"pierwsze kroczki " w tym temacie
utworzone zresztą ze zdjęć, nie oszukujmy się , nie najlepszej jakości a tylko takimi dysponowałam
filmik z obrazami powstał jakiś rok temu , kiedy zdjęcia robiłam telefonem z niesamowitym aparatem -  3.0 mega

najważniejsze że mimo niedoskonałości ,lubię te prezentacje i wierzę że umiejętność ich tworzeniea będę miała okazję jeszcze udoskonalić i wykorzystać.....choćby w pracy

a wszystkim serdecznie polecam "zabawę" przy tworzeniu prezentacji -  z pewnością sprawi to Wam ogromną frajdę  :) 

pozdrawiam cieplutko :)
spokojnej nocki
papapapa


1 komentarz: