wtorek, 17 listopada 2015

zapach Świąt ?


Witam cieplutko

zaczynam dostrzegać nadchodzące Święta,
przede wszystkim w centrach handlowych i w necie widać jak małymi kroczkami , nieśmiało ( pewnie dlatego że nie mieszkam w wielkim mieście ) zza "sklepowych półek " zerkają do mnie świąteczne dekoracje i ozdoby :)
ba ! już nawet pojawiły się przystrojone w świąteczne "ubranka" słodycze i zestawy prezentowe...
skoro więc wokół wibrować zaczyna zapach świąt - wyjęłam moje ukochane ziarenka i zabrałam się do pracy :)
w domu pięknie pachnie kawą....bo robię zwieszakowe serduszka :)




jeśli komuś podobają się takie dekoracje i chętnie widziałby je u siebie na święta ( a pięknie prezentują się one przez cały rok ) , serducha są dostępne na allegro - wystarczy kliknąć na fotkę poniżej :)

robienie serduszek jest dla mnie relaksem  dlatego też odrobinę przesadziłam tym razem i...nie wykorzystam u siebie  tylu ile wykleiłam :)

teraz już mykam skończyć moje ostatnie cudeńko ....życząc wszystkim...spokojnej nocki :)
papapapa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz