piątek, 21 sierpnia 2015

skrzynka z transferem

Witam serdecznie:)
jak większość osób , tak mi się wydaje ;) , trzymałam w kuchni pudełeczka z ziółkami,
osobne pudełeczko z suszoną lipą - bo taka herbatka zimą cudownie smakuje , pudełeczko z melisą - bo ją lubię i często dodaje do herbatki, pudełeczko z suszoną miętą  itd.itp.

oczywiście wszystkie stały u góry na szafce ...co postanowiłam zmienić
jednym słowem potrzebowałam skrzyneczkę na zioła którą.....w końcu odważyłam się ozdobić transferem
oj, długo się zabierałam do mojego pierwszego transferu i choć może nie jest on idealny , jestem z niego zadowolona :)
oczywiście pojawiły się pewne niedociągnięcia .....ale moim zdaniem dodają one tylko "smaczku"
a swoją drogą teraz dopiero wiem ile taka praca zabiera czasu i wymaga cierpliwości dlatego  tym bardziej podziwiam osoby które go wykonują

transfer zrobiłam przy pomocy wikolu

moja skrzyneczka jest już zapełniona torebkami i pudełeczkami z ziółkami :)
polecam wszystkim zabawę z transferem bo to świetny pomysł na nadanie fajnego osobistego "rysu" naszym przedmiotom


buziaczki :)
papapapa





2 komentarze: