wtorek, 10 lutego 2015

serduszka .....ostatnia (?) chyba już sesja

witam serdecznie :)

czemu ostatnia ? ponieważ wydaje mi się że już wystarczy tych fotek z kawowymi serduchami ...co oczywiście nie znaczy że przestałam je uwielbiać / robić / rozwieszać po całym domu itd.itp. 



nadal będę kleić ziarenka i cieszyć się jak dziecko każdą nową zawieszką 


..i co jakiś czas zapewne serducha pojawią się na fotkach, choć nie w "roli głównej"




...oj, sama jestem ciekawa jak długo "wytrwam' bez  ich obfotografowywania :)

niemniej na dzień dzisiejszy usprawiedliwiają mnie nadchodzące Walentynki...

a teraz ....ponieważ pokonała mnie grypa ( nie mnie jedną zresztą )  i ledwie zipię ... kończę już szybciutko..
...życząc wszystkim dobrego zdrówka
                                                                            pa pa pa



1 komentarz: