wtorek, 3 czerwca 2014

wiklinowy wianek w radosnych kolorach bieli i lawendy, czyli balkonowych dekoracji ciąg dalszy

witam serdecznie :)
naskręcałam rurek, zrobiłam serducho i.....doszłam do wniosku że brakuje mi jeszcze jakiejś "małej" dekoracji na balkonie ..
postawię / powieszę latarenki , zapalę świeczki ..a ściana przy stoliku pusta
....więc zrobiłem wianek :)
to mój pierwszy wianuszek i choć może nie jest doskonały - dla mnie jest piękny
pewnie ładnie prezentowałby się biały, bez dodatków, tyle ze na balkonie kwitnie lawenda, w doniczkach wiszą białe i fioletowe kwiaty, latarenki białe więc żeby dopełnić całości ..oczywiście udekorowałam wianuszek
pewnie trochę przesadziłam, ale co tam ..raz się żyje, niech będzie "na bogato " :)



jutro próba generalna - powieszę wianek
serducho przetrwało wiatry i burze, więc jest szansa że wianek całe lato będzie cieszył oczy

..... właśnie.......dochodzi północ ...czas zamknąć oczka bo jutro dzień pracujący

miłych snów :):):)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz