niedziela, 27 października 2013

Witam serdecznie :)

od dłuższego czasu odwiedzam blogi rękodzielnicze i podziwiam fantastyczne dzieła tworzone przez niezwykle utalentowane osoby .....
zachwycam się przeróżnymi cudeńkami i do tej pory nie miałam odwagi założyć własnego bloga , tym bardziej że o prowadzeniu bloga nie mam niestety zielonego pojęcia ;)
podobno nie ma rzeczy niemożliwych ,więc....zaczynam swoja przygodę :)

od roku tworzę swoje malutkie "dzieła" z różnych materiałów i darów natury
będzie mi bardzo miło gościć na moim blogu wszystkich odwiedzających i z góry serdecznie dziękuję za wizyty i komentarze
przepraszam też za wszelkie błędy z mojej strony jakie zapewne zdarzą sią na blogu ze względu na fakt iż jest to dopiero początek mojej "podróży" i ...z góry dziękuję za wyrozumiałość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz